lauantai 29. toukokuuta 2010

Uusi koti ja uudet kirpparit

Ollaan pikkuhiljaa saatu purettua muuttolaatikot ja on siis ollut aikaa tutustua uuden kotikaupungin (ja sen lähikaupunkien) kirpputoritarjontaan. Mukaan on tarttunut muunmuassa tällaista :

Karhula lasipurkkeja. Pääsivät huovutusvillojen ja vajaiden lankakerien säilytyspaikaksi.



Pojalle vaatteita



Laukkuja




Vaatteita minulle. (tuo ruskea/valkopalloinen paita on jo aiempi kirpparilöytö, mutta pakko blogata se silti, kun aiemmin on unohtunut, lempivaatteitani. Olen löytänyt myös useat pellavahousut, mutta jäivät nyt kuvaamatta.








Takkeja, jakkuja,sateenvarjo ja Girasolin kantoliina (Fidan huivilaatikosta, 1 € !!!!)



Pesuvati, virkkauskirja, kulhoja, astioita ja vielä yksi Karhula lasipurkki.



Kenkiä, näistä tosin muutama pari lähtee ystävilleni



Pussilakanoita, lakanoita ja tyynyliinoja



Keittiönpöytä, tuolit, pöytäliina ja kahvikupit



Uudet kattolamput eteiseen



Seinävaate. Minulla on jo yksi tällainen, punaisilla kukilla, mutta en raaskinut jättää tätä sinne kirpparille, tykkään niin paljon tästä kuvasta.





Olen tehnyt niin paljon ihania löytöjä, tarpeellisia ja vähän turhuuksiakin. Onneksi minulla on samaanaikaan oma kirppispöytä missä myydä turhaa tavaraa pois....

2 kommenttia:

  1. Vau mitä juttuja oletkin löytänyt. Tosi kivoja! Erityisesti lampuista tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Minuakin ihastutti nuo lamput suunnattomasti, eikä niillä olut hintaakaan kuin 1,50€/2 lamppua

    VastaaPoista