perjantai 9. heinäkuuta 2010

Muutamia ostoksia

Vielä viimeiset kirpputoriaarteet ennen matkalle lähtöä. Sunnuntaina lähdetään sukuloimaan Rovaniemelle, missä olen suunnitellut käyväni ainakin Ottobren myymälässä ja tietenkin kirpputoreilla. Jos tätä blogia lukee joku Rovaniemen kirppareista tietävä, vinkit ovat tervetulleita!




Laminoitu kangas



Kangasta uusiokäyttöön



Jo aiemmin ostettu pöytäliina( pyöreään pöytään )jonka olen unohtanut blogata. Kuvio näyttää paremmalta pöydän päällä



Huivi




valoverhoa








Tyynyliinoja. Tuota ylimmän kuvan kuosia minulla muistaakseni oli ennestäänkin eri värisenä.




mekko minulle. Tuosta puuttuu toinen kiinnitysnappi, mutta vaihda tuohon kokonaan uudet.



Ja vielä verho. Tätä samaa kuosiahan löysin vähän aikaa sitten Mikkelistä verhoparin ja nyt löytyi vielä yksi yksinäinen verho. Nyt saan nämä verhot halutessani riittämään myös olohuoneeseen jonne tarvitsee kolme verhoa.

Lisäksi löytyi raidallinen joustofrotee kylpytakki ja kesävaatetta minulle.

2 kommenttia: